Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2007 06:53 - Озарението на любовното съпреживяване
Автор: titanic Категория: Изкуство   
Прочетен: 1258 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.05.2007 00:09


image



Посвещения от книгата "Озарението на любовното съпреживяване":

"Поднасям горещата си благодарност към Валери Рибаров за подкрепата,която ми оказа и увереността, която ми вдъхна,за да погледна на себе си като на човек и творец! Запознанството ми с него аз наричам: “Събитието на моя живот”.

“Открих те в нежния ти стих и питам се дали не бих могъл чрез чувството, избликнало спонтанно да те нарисувам многостранно в детайлите на твойта екзистенция, а не чрез бързата сентенция?Познавам гънките на твойто преживяване, подвластно не на чуждо настояване, а скътано в душевния ти храм, в който ме повеждаш да го видя сам, а аз го чувам в звуци на камбана и иска ми се в него да остана, защото си решена да помагаш на сираче със сърце любящо, можещо да плаче"


ОЗАРЕНИЕТО НА ЛЮБОВНОТО СЪПРЕЖИВЯВАНЕ
* Лъки и Мойсей *
Том 1
Първо издание
На магнитен носител, 2006
Автори: Валери Рибаров и Росица Петрова
Екзистенциален роман, 1319 стр.
Със свои колекции от снимки и колажи участват още: Илиана Малева, Христо Полизов, Калина Боянова, Ивомир Димчев, Десислава Петрова, Марина Петрова, Петя Кръстева, Георги Вълков, Светла Колева
Със свои стихове участват: Анета Саманлиева, Мария Божкова, Гергана Панова



за връзка с авторите:

1582 София, ж.к. "Дружба"-2, бл.317, вх.Б, ет.2, ап.4
Валери Петров Димитров-Рибаров
телефон за справки 02/ 978-27-80




Тагове:   Озарението,


Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: titanic
Категория: Изкуство
Прочетен: 12074
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 36
Архив